keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Smyygit ja nurmikko!

Nyt talo alkaa näyttämään ulkoa päin viimeinkin siltä, miltä se tulee lopullisesti näyttämään :)

Smyygit eli ikkunan ympärillä sivuttain olevat tummanharmaat  laudat (sekavasti selitetty, tiedän..) ovat paikoillaan, ja ikkunan aluspellit on vaihdettu tummanharmaisiin :) (paitsi portaiden kohdassa olevan ulokeikkunan)



Olen tässä matkan varrella katsellut taloa joka suunnasta tarkkaan arvioiden, tuumaillen, pohtien ja analysoiden sen ulkonäköä ja väriä.. Punaisen päävärin olen hyväksynyt ja alkanut todella pitämään siitä valkoisten seinien kaverina jo ajat sitten. Aivan vähän aikaa sitten olin kuitenkin vahvasti vielä sitä mieltä, että olin tehnyt hirveän virheen valitessani ulko-ovien värin. Olin sitä mieltä, että ovien olisi sittenkin pitänyt olla tumman harmaat. Olin yhteydessä Mammuttikodin suuntaan useaan otteeseen, ja avauduin ajatuksistani. Sieltä mua rauhoiteltiin, ja useampikin taho oli sitä mieltä, että valittu väri on hyvä. 

Ovien "väärä" väri kummitteli mun mielessäni tähän päivään asti, kunnes näin tänään tumman harmaat smyygit ovien ympärillä! Ajattelin alunperin, että juuri kyseiset smyygit saavat ovien kanssa talon värityksen sekavaksi, mutta lopputulos onkin päinvastainen! Hiekan väriset ovet ovat saaneet ikkunoiden kanssa tummat kehyksensä, ja raikastavatkin kokonaisuutta, huh!!  Nyt voin oikeasti sanoa, että tykkään talon värityksestä ovia myöden! :) 
Kiitos Mammuttikodin asiantunteville "järjissäpitäjille"!! :D


Tänään meille "istutettiin" nurmikkoa! :) OravaisTurfilta tilasimme siirtonurmea, jota puutarhurimme Marko apureineen asetti paikoilleen. Piha on samantien niin valmiin näköinen, ja tällä takaamme myöskin sen, että ei tarvitse jännittää ensi kesänä ehtiikö nurmikko kasvamaan messuihin mennessä. Nyt vaan armotonta jokapäiväistä nurmikon kastelua tiedossa pari viikkoa! 


Etuterassilla kodinhoitohuoneen ovena on vielä väliaikainen "raksaovi", jonka tummanharmaata väriä niin kovasti ihastelin tähän päivään asti :D Ovi vaihtuu aikanaan hiekan värisen kehyksen reunustamaksi ikkunalliseksi oveksi.



Tällaista tänään! :)

-Sanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥